вівторок, 29 грудня 2015 р.

Підсумковий пост СП "Чародейки" ScrapMir

...На цьому все ... якось сумно...Але підсумок і результат мене дуже тішить..)))Я дуже рада, що взяла участь у цьому чудовому казковому СП "Чародейки" ...Кожен етап - це щось неймовірне багато емоцій, новорічний настрій....та віра у казку .. яка є вічна ..
СП мені подарувач чудовий сімейний зимовий, засніжений альбом.... кодех етап окремий розворитик та окрема історія....
Отож... Мій результат ....!!!
Ось такий получився теплий альбомчик...
Далі багато цікавого ....


            Перший етап і Перший розворотик...
Для мого першого розворотику фільм "3 орешки для Золушки"мені приніс ось таку от казку...Лісову казку...
ОЕ цього етапу я використала  , дзвіночки ,  , лісові тварини і птахи...
Дргуий етап і другий розворотик..
 Надихалась Новорічними фільмами "Морозко" і "12 місяців" Використовувала ОЕ : Гілочки, сніжинки, сніг, іній, шишки...


 Третій етап - третій розворотик..
Фільм цього етапу "Чародеи"...Обов'язковий елемент який я використала це ялиночка і гірлянда...

Та 4 етап і четвертий розоротик.)) Надихав фільм "Вечера на хторе близ Дыканьки". ОЕ ,які я використала це зірочки, сніг і вінок з мережевною стрічкою

На цьому все... получився великий пост... ну  звичайно банер СП...
Використовувала бумагу з колекції "Rustic Winter"
Альбомчик буде милуватись у галереї...

14 коментарів:

  1. Очень очень нравится! :)
    Спасибо за участие в СП от СкрапМира!

    ВідповістиВидалити
  2. Ну вот он! наконец я имею возможность рассмотреть это чудо полностью... просто нет слов, это замечательная работа в вашем стиле! Вика, с Новым годом!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дуже дякую.. Мені неймовірно приємно...дякую і вас з Новорічними та Різдвяними святами..

      Видалити
  3. Дуже класний альбомчик вийшов.

    ВідповістиВидалити
  4. Прекрасный альбом получился!!Спасибо зха участие в нашем проекте!

    ВідповістиВидалити
  5. Альбомчик... ну просто пищу - такой милашный!!!

    ВідповістиВидалити
  6. потрясающий, спасибо вам от Scrapмира)

    ВідповістиВидалити