середу, 14 січня 2015 р.

Ванільні мрії...

Привітики усім, мої любі.))) Давно читаю чарівний ванільний блог Ванильние мечты, де завжди надихаюсь ароматом ванільки та чудовими роботаи ДК !!! Ось зараз є пошук нових ВАнільних феїв.... пробую свої шанси... можливо мені повезе.,..

  Я, Вікторія - фанаточка ручної роботи та дружина  із задоволенням творю для людей добро та радість.. блокнотики, листівочки, альбомчики, сторіночки ...хмм можливо, щось ще забулась.))
Обожнюю радувати усіх оточуючим своєю роботою..
.. а ще я в душі Художник....обожнюю вязання... та кружево (манія або ж хобі його колекціонування)..люблю багато теплого та сонячного навколо.. люблю аромт мяти та ванілі, кориці...... Цей новий рік, я запланувала багато роботки і без феїв мені несправитись.. тому загадала бажання попасту до них..
Ну , щож .. настав час показати декілька своїх творінь...

Листівочки ...












 Обкладиночка на паспорт !!
Блокнотики
                                                                   Альбомчики

                                                             Рамочка для фото...

  .                                                       Щось так багато фото я показала....але то ще не все..))
                                                                       Дякую, що заглянули..
                                                                            цьом - цьом.))))
                                                          ....можливо мені пощастить... і феї мені допоможуть.))


2 коментарі:

  1. Вікторія, яке ж чудо ваші роботи! Ви талановита фея - дякую вам за заявочку та бажаю успіху! Ванільності та ніжності забагато не буває! :)

    ВідповістиВидалити