середу, 8 лютого 2017 р.

Дизпосилка від ScrapMir та анонс СП

Всім привіт! 
Сьогодні для вас я пишу, як Дизайнер ЧБ ScrapMir і це мій перший пост про таке:
Дизпосилка, як довго я її чекала і дочекалась !!!! Як відкрила цю товстющу коробочку, радості не було меж. Помагав мені у цьому мій синочок! Стільки багатсва - і це все мені ...це неймовірно круто!!! А все для того, щоб творити та надхати вас ...
Ну що, хочете подивитись на все ?
тобі  вам сюди...



А ще ви чули, бачили? Новий СП Lovely Mini  
Хто ще не записався до нас тоді швидесенько.. Початок стартує вже зовсім скоро..Ми для вас готуємо багато цікавенького ..
Це щось нове для мене, яке стало для мене вікриттям нового і чогось особливого..
 Хочете підглядалочку...?
Перший етап..
Другий етап  ... 
 Третій етап..

Надіюсь вам було цікаво...далі буде ще цікавіше..
......
Багато усім любові і тепла
   Папа..

Немає коментарів:

Дописати коментар