середу, 8 лютого 2017 р.

Альбом-скарбничка Тимофійчика

Привіт-привіт!
 А у мене для вас новенький альбомчик для манюні - малюка Тимофійчика!
Мамуся його захотіла, щоб це були скарби... і Це дійсно скарб - Дитина, а все що з нею пов'язане - це таке дороге і безцінне.. Бірочка з роддому, пупчик , локон ..
Безцінні моменти - перший день дома, перше купання, перша посмішка, прогулянка, моя мама і тато.. перші кроки...це можна перелічувати і перелічувати..
Отож, показую це неймовірне чудо...
Альбомчик форматиком 23*23, 7 розворотиків, 
 Ці ніжні кольори моя любов...Навіть для маленьких принців все має бути ніжне і миле..


Розворотики..Перший! Про - У мами в животику, місце для тесту та фото УЗД
Про Народження!!! Картка новонародженного та перше фото..
Привіт Світ..
Ось і я !
Другий розворотик!
Про ! Перший день дома..мої солодкі сни..Та перше купання!!
 Солодкі сни дома!
 Буль-буль..
Третій розворотик...Про ! Мої Хрестини ...Перша фотосесія..
Четвертий розворотик!
Перший Новий Рік та Різдво!
Я з мамою і татом!
 П'ятий розворотик!! Про - перші кроки ...та мої досягення - картки для записів та скарби!
                                                        Шостий розворотик! Мені один Рочок !!
Щоб зроздивитись все детальніше пропоную вам відео огляд, там ви зможете глянути сьомий розворотик..


1 коментар: