пʼятницю, 14 лютого 2014 р.

Другий етап СП Скрап - кухня!

Привіт усім мої дорогенькі, вітаю усіх зі святом Закоханих..будьте завжди закохані одне  в одного  (вибачайте,що так пізно....)..але обставини такі були... і телефон як на зло поламався, до інтернету засіла аж тільки тепер... але то без всього матеріалу (хоча маю все ) , який я приготувала для другого етапу, але дуже хочу продовжувати дальше участь, тому пишу в останні хвилиночки... .Завдякі дуже хорошій людинці -Нюті! А чого все так получилось, бо з коханою людинкою не в своєму місті ,а відправляємось в гори...і немаю змоги закинути фото так як вони на компютері дома.((((
Отож, другий етап СП Скрап - кухня !


Розділи..у мене їх аж сім:  "Перші страви " ,"Другі страви ", "Салати ,закуски", "Італійська кухня", "Десерти ", "Випічка "  ,"Домашні заготовки ",
Все окремо має розділ ,карточки для записів і карманчики , нагадую що вмене Моя Книга рецептів буде на кольцах.))
В неділю я кину фоточки всього що зроблено ...а зараз дякую,що ви залишаєтесь у мене в гостях...)


 






                                                         Ось і маленький фотозвітик.))
                                                Розділи вже чекають для зборки кулінарної книги.))


                                                                 Дякую,що завітали ))
                                                            Ваша Вікулічка - byli4ka..

Немає коментарів:

Дописати коментар