вівторок, 4 лютого 2014 р.

Перший СП!! Скрап - Кухня!

                                      Привітики мої любі та дорогенькі...ось і я нарешті рішилась на перший мій СП  Скрап - кухня!



Куховарити дуже люблю, пригощати рідних різними старави - це ж чудово правда ?? що ж може бути краще )).. тому для такої справи творити таке от чудо...надихнула мене, своїми чудо кулінарними блокнотиками  Нюта!!! І дякую їй за це!!!
   Ну що, ж поїхали!!!!!
  1- ий етап. Підготовка....Готувлась щось дуже довго, хотіла всього якнайбільше приготувати все для цього от творіння..)) Чудо творіння буду творити форматом А5 на кольцах, зізнаюсь що ще не робила блокнотик на кольцах ..постійно зшивала блоками як  показано у Нютиному блозі))) А ще маю улюбленого порадника Любу Мамусю ,яка порадила ..що дуже багато рецептів є.. і все непоміститься.. а так будемо докладати.. Звичайно це ідея - Супер.)) Листочки тонувала кавою....аромат був просто чудовий... бо я така собі кавоманка...)) Буде багато розділів десь так 7- 8..))підготувала різний декорчик ,карточки із стравами і таке інше..Ой що,ж я все пишу - пишу пора показувати фоточки ...


              Ось так все виглядає, очі щось аж розбігаються ,а ручки вже хочуть творити. ))))
     
            а зараз детальки..))!!!!!

 
Листочки..))) Стопка тонованих кавою листочків , різних вирізалок папір для форцаців і для розділів..Папір брала різних фактур ,текстур..))



Тканининку,ще неоприділилась.. але виділила горох.. щось мене так потягнуло на такі от шаріки.))
А зараз мій улюблений декор..
 Перчики ..різні фруктики,гудзички,квіточкиии ехх це ж просто чудо.. а ще забула помістити на фото брадси..))
 Чіпбордик  ну ,як без ньго.. Можливо буду його декорувати....
 Баночку буду теж декорувати ... можливо буде і а обкладинці..))
  і чарівниї чайничок який мені дуже подобається... і квіточки!
Для магнітика матеріали будуть такі ж самі бо хочу такий от комплектик..)

Ось на цьому все, дякую що завітлали...
А я буду чекати наступного етапу.))





2 коментарі:

  1. отличная подготовка!вкусненькое все такое))
    желаю удачи!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую дуже.))) Це все Ви - таке Сонечко, надихнули )))
      Дякую,Вам за таку можливість.))

      Видалити