неділю, 15 лютого 2015 р.

СП"Жіночі історії"....Я люблю...3 розворот

Привтіики усім, мої любі читачі та гості....
А у мене для вас 3 розворотик чудового СП "Женские истории": "Люблю я..." - 3 разворот  
Розворотик про ...Я люблю......Моя бабуся і мамуся..Я їх дуже люблю.. і про них можу писати довго про їхні мрії....та ще напишу вам сьогодні, що вони люблять....Бабуся, моя любить звичайно свій дім..... щоб показати це я використала віконечко....А ще бабуся любить поратися на городі..грядочках..як приїжає з дачі завжди привозить оберемок квітів...вона любить за ними на грядочках доглядати, вибирати їх, які буде садити..та звичайно потім усіх радувати...тому на бабусиній сторіночці дуже багато квітів, і парканчик...- Бабуся господарочка така у мене ще бабуся любить вишивати хрестиком...А мамуся у мене у теж рукодільниця....я вдачею у них.. (а ще дідусь у мене шиє.)  у  мене така собі сімейка рукодільників...Ой щось я записалась....Отож..Ммуся, мамочка, матуся...любить вязання...багато вязаних салфеточки вона мені творить... і багато є у роботах...і у цьому розворотику є теж.. А ще мамулька у мене обожнює випічку( тортики, кексики, запіканочки...), багато рецептів зараз беру у мами.. і на сторіночкі мамусі є кексик ..тарілочка (вирубка)..в ще маленький моточок ниточок...
Щось я так багато написала....Але не написала осоновне..Що Мамуся і Бабуся юбить свій дім,затишок у ньому, любить свою сім'ю..рідних близьких...люблять гостей....Щоб всі збирались за великим , дружнім столом..та дарували одне одному радість та тепло...
Тому мійрозворотик ..такий ніжний,сміейний, домашній...такий, як вони....
А зараз Фоточки...

дальше багато цікавого...


                                                              Бабусі сторіночка..
                                                                   Мамусі..
  і детальк,куди ж без них...




На цьому все....чекайте на 4 розворотик....цьом цьом... ПАпаа..))
     а ще банер цього розворотика...
http://vanilla-wonders.blogspot.com/2015/02/3-902-1502.html

8 коментарів:

  1. Очень красивый разворот! Ванильное спасибо за участие в проекте)))

    ВідповістиВидалити
  2. Вика! Он такой милый и уютный!!! Очень домашний! Ванильное спасибо за красоту!!!

    ВідповістиВидалити
  3. Очень нравится!! Легкий, воздушный и неповторимый. Спасибо от ЧБ "Ванильные мечты"

    ВідповістиВидалити
  4. Чудовий вийде альбом! Мама і бабуся напевне будуть дуже щасливі, що будуть мати такий гарний подарунок. Ванільне дякую за участь у нашому СП!

    ВідповістиВидалити