понеділок, 21 листопада 2016 р.

Альбом для принцеси...

Привіт - привіт !!!І знову в мене ніжність для принцес!!!!!!
Альбом для Принцеси - Вікторія👑

Альбомчик форматиком 23*23, 14сторіночок - 7 розворотиків!! Ніжний...шеббі...
Вміщає більше 100 фото, має місця для бірочки,локона та має потаємні карманчики для записів та додаткових фото, також є картки про записи про досягнення, зубки, я розмовляю, моя сім'я, мої хрестини, вперше у житті, я росту, п'яточка, долонька !! Збереже тільки приємні та незабутні моменти маленької принцеси 👑👼🏼🌸💕⭐
Ну і звичайно альбомчик з колекцій бумаги у мене від  TM ScrapMir  
Коллекция Little Bunny 
Коллекция "Baby GIRL"
Коллекция "Хорошее настроение"
Заглядайте...




















































Гарного всім початку нового тижня та настрою,,)))
Папа.!!!!!

Немає коментарів:

Дописати коментар